vierde week

9 februari 2017 - Binjour, Australië

Op scholen in Australië heb je maar een niveau iedereen doet dus het zelfde, je hebt wel 2 verschillende niveaus voor Engels en wiskunde maar in de andere vakken heb je dat niet dus doet iedereen het zelfde.

Je moet 6 vakkenkiezen waar van 2 Engels en wiskunde zijn dan kan je nog wel kiezen tussen de makkelijke en de moeilijke variant.

Omdat je hier geen verschillende niveaus hebt doen ze al eerder moeilijke dingen dan dat wij in Nederland doen, de andere reden is ook dat kinderen hier na greed 10 van school kunnen dat is voor ons het 2 de jaar van de middelbare school, er is allen wel een regel aan verbonden je moet een full time baan hebben, je kan ook een keer in de week werken dat heet hier een school based trainier schip. Je hebt ook nog dat je voor een paar weken gaat werken en dan voor een paar weken naar school dat heet een inderprenden schip.

1. Joost Janssen:
    13 februari 2017
    Het ziet er naar uit dat je het leuk hebt daar :-)
    Ik hoop dat we nog veel van je te horen en te zien krijgen en veel plezier nog
  2. Stephanie van Huik-Peters:
    15 februari 2017
    Hoi Simon, wij genieten van de superstoere verhalen die je schrijft!! We hopen op nog veel meer...
    Veel plezier daar en de groetjes uit Haarlem vooral van je neef Ruben.